среда, 15 февраля 2017 г.

Модуль 9


 У цьому модулі я разом з іншими учасниками трейнінгу:
  1. Обговорив створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  2. Обговорив, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  3. Проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  4. Створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  5. Створив інструменти для підсумкового оцінювання;
  6. Створив навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
  7. Розглянув можнивості більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних 
    технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий